Beslutsångest!

Har en fruktansvärd beslutsångest!
Ska ju tattuera mig den kommande tisdagen.
Jag har nämligen hittat en annan tattuering.
Jag tycker om den så mycket,
men nu är det så att det gör fruktansvärt ont att tattuera sig över revbenen säger dom.
Om jag säger så här,
Jag & smärta går inte så bra ihop.
Jag har ju gjort en tattuering tidigare, men den va ju bara en "fis i rymden"
Kan ni hjälpa mig?
Det är ju bara att bita ihop & uthärda smärtan!
Har man väl börjat så är man för stolt för att sluta! haha!!
Man håller hellre minen så att säga.
Så här ser den ut ivafall.




Haha!
Har klottrat lite smått på den då.
Vill ha en blomma till vid magen, blir så tomt annars.
HJÄLP MIG!!
Denna är det annars!




Den känns så himmla enkel, alldeles för enkel.
Ja, Diana stackarn lär väll få sig ett rejällt psykbryt på mig innan jag har bestämmt.
Priserna blir ju lite annat också, men det överlever jag! ;)

Idag har jag ivarjefall vart ledig.
Har vart på hemligt uppdrag & sen var jag ut till mor & far.
Drack lite kaffe & snacka lite gojja.
Imån blir det till att jobba.
Längtar efter brudarna på jobbet nu  :)
Har massor att berätta för Ankan... hehe...
nej nu ska jag duscha, höres imån!  :)

All my love!
P.s glöm ej att kommentera vilken tattoo ni tycker! D.s  =)


Kommentarer
Postat av: Cassandra

Marre den första stora är galet snygg :D

2010-03-20 @ 11:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0