En ny bikini

Japp!
Fett nöjd är jag!
Köpt en ny bikini, riktigt snygg må jag säga!.




Kosta sig lite, då det är en Ed Hardy bikini, men det är det verkligen värt! :P

Idag har jag bara vart hemma.
Isac har en fruktansvärd hosta.
Kom ju verkligen lägligt, med tanke på att jag ska tatuera mig imån! *suck*
Få se om någon kan ta honom medans jag är där.

Ska åka hem till Anna lite senare.
Snacka en massa gojja & smida lite planer.  =)
Gubbarna ska hit & kolla på hockey, då drar man sig helst undan.
Jag är inte precis så intresserad av fucking sport! *Urk*

Fan, ska ju på en STORfest i April.
Jag har lyckats få pass på jobbet VARJE gång någon har fyllt år nu.
Har inte kunna gått på några fester eller hunnit fira dem på något sätt.
Fick schema nu för V.14....hahaha
Tror ni inte jag har ett pass då också! haha!!
Sen får man ju naturligtvis skylla sig själv, har ju inte sagt till om de, tyckte det bara va lite ironiskt!  =)
Det ordnar sig nog  :)
Är ju inte så att man tar ledigt eller ger bort sina pass för att det vankas fester,
men denna är väldigt speciell!  :)
Ska höra med min snälla chef! hihi
(Pöss på dig Ankan)

Nä, nu ska jag börja med maten.
Skriver mer imån!
Pöss på er! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0