Har fått höra...

Ja, har vart & jobbat.
Har vart fett med lite folk idag!
Går ju så himmla sakta när det är lugnt på jobbet.
Jaja, jag överlevde ivarjefall.  :)

Har fått hört av alla hur ont det gör att tatuera sig över revbenen!
Haha!
Jag kommer inte att ändra mig brudar!
Smärtan är min bäste vän! hihi  ;)
Har förberett mig ordentligt!
Färdig, ja, det kommer den att bli nångång ivarjefall! haha
Sen va det ju en annan sak hur lång tid det kommer att ta.  :P
Vet ju att det va drygt över bäckenbenet, men man fick lite paus då & då, gick ju bra då ivafall.

Tommy är hos en vän & kollar på hockey (tror jag det va)
Skönt att få ha soffan för sig själv ibland. hehe

Har annars inte gjort så mycket vettigt.
Kom hem 18.00 ifrån jobbet.
Åt lite soppa & stoppad sedan ungarna i säng efter att dom kom hem ifrån Farmor.
Har pratat lite med Anna i telefon som vanligt , alltid lika trevligt!  :)
Nä, nu ska jag samla kraft för att hoppa in i duschen.

Höres sen!
Kanske har något vettigare att skriva om då!

All my love to you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0