Hipp hipp!!

hurra! hurra! hurra!...säger jag till mig själv! =)
Japp, 28år idag då.
Tänkte inte ens på att det va min födelsedag när jag vakna upp i morse. haha
Är väl så när man börjar att bli gammal!?

Idag har jag sprungit på stan med världens bästa Anna.
Har gjort lite hemligheter.
Var till Sofie innan & drack lite kaffe.
Alltid lika trevligt! <3

Blir inte så mycket idag.
Firar inte precis min födelsedag.
När jag fyller 30, då jäklar ska det firas! :)
Jag funderade ett tag att bjuda hem brudarna imån,
men då jag jobbar enda till 17.15 så orkar jag inte.
Blir ev. en middag & mys med karl istället! *Love*

Jaha, då har man sömnapné ev då! *suck*
Kan det bli något mer?

Jag är fan tröttare på morgonen än vad jag är på kvällarna.
Klarar knappt av att kliva upp på morgonen.
Jag har väldigt svårt att koncentrera mig & orkar ingenting!
Har haft perioder då jag har vart deppig osv...
Jag har länge vaknat av att jag inte kan andas på nätterna, men oftast så har jag bara vaknat till 1gång då,
i förrgår natt vakna jag 10-15ggr utav det!
Är verkligen helt slut!
Jag vandrar genom dagarna som en zombie,
dom känns inte ens verkliga på någevis.

Jaja, Marlene tur som jag brukar säga! :)
Nä, nu ska jag umgås med min fantastika sambo!

All my love....to my self to day! haha!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0