Jobb & golv!

Har jobbit lite idag då.
Feta arbetspasset! 2tim! haha!!
Hann inte mer än att komma dit så skulle jag hem igen.
Var ju ivarjefall ett skönt avslut på veckan.  :)
Efter jobbet åkte jag till Byggmax.
Kollade på golvet vi hade kikat på tidigare.
Åkte sedan till Colorama, fråga dom om dom tyckte att det skulle passa i vårat kök.
Ja, så nu blir det de vi hade kollat på, kommer att bli så snyggt!
Bryta av det stilrena med ett mer slitet & "gammalt" golv.
Såg ett antikvitt golv, såååå fint,
problemet var då priset!
Närmre 500:- / kvadrat, lite väl dyrt tyckte vi då!

Skottat på framsidan också.
Lär ju ha nånstanns att sitta när solen är framme!
Dricka kaffe & bara va ute hela dan, så skönt.
Se på när ungarna leker.
Man märker verkligen när solen är framme & att det börjar att bli varmare,
för då tittar alla ut på gården.
Samtalar osv, tycker det är så mysigt.

Sitter nu & spelar "skipo" med min karl.
Tyvärr så spöa han mig i första spelet, men det ska det nog bli ändring på! ;)

Nä,, nu ska jag vara social med min sambo.
Skriver nog mer imån.
Blir ju änka till kvällen, då Tommy ska på hockey.
All my love to you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0