Just lovit!

Bara ÄLSKAR denna låt!





Älskar när jag är ensam här hemma,
lyssna på denna på HÖG volym & sjunga med som en tok!
Den är ju så sann!

Denna älskar jag också!





Just lovit!

Idag har jag ivarjefall vart & jobbat.
Värsta feta passet!
16-19.15 haha!!
Nu är jag ledig tisdag & onsdag.
Jag jobbar 50% & jag trivs sååå bra med det.
Skulle inte vilja byta det mot något annat.
Tror inte jag skulle palla mer just nu.
Känner att jag hinner med familj, det sociala osv när jag jobbar så här.  =)
Skulle absolut inte byta det mot något annat!

Haha!
Sitter & kollar på vårt ljus som sitter i lyktan i köksfönstret.
Ser ut som om det har haft det tufft i solen, eller vad tycker ni?


hehe...

Japp, nu är det en ny tatuering som vankas!
Denna blir det.


Diana ska fixa lite mer på den, litar till 100% på henne! :)
Få se om det blir på måndag eller tisdag redan! *ajaj*
Allt hänger på dessa fucking pengar! *suck*
Jaja, hoppas jag kan komma med glada news!
Vill ju så gärna!  :(

På fredag blir man ett steg närmre "gammal tant"
Blir 28år, kan inte fatta det.
KÄRRING!!!  ;)
Blir inget att fira, då det är ojämt & jag har verkligen ingen lust.

Fuck!
Kan inte sova, pigg som en lärka & sitter & tänker på en sak.
Fett sur (fast jag igentligen inte har nån anledning till det)
Men jag kan inte låta bli.
Känslorna tar över.   :(
Känner bara en slags orättvisa, fast jag vet anledningen.
Men alla kan ju inte vara som jag!

Nä, nu ska jag sitta & tjura lite till & sen försöka sova.
Höres sen!

All my love to you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0