Mat & bak!

Maten blev sen idag.
Bella skulle promt ha Ravioli! *Urk*
Nu sitter båda ungarna och trycker i sig..."Mumma" säger Bella! :)
Isac är inte så sen på att säga "Mmmm" han heller! haha!
Guldklimmparna mina! <3

Ja, som vanligt när man har vart hemma med sjuka barn så har man inte gjort något vettigt,
fick mig ett ryck och bakade kladdmuffins! =)
(Lär tilläga att alla som känner mig vet att jag inte bakar frivilligt!)

FÖRE!

UNDER

EFTER


Ja, ska bli roligt & se om dom går att äta! :)
Tommy får vara min försökskanin! hehe

Just nu står min kära med ett par diskhandskar på sig!
Han skurar nämligen HELA toaletten uppe! haha
Skönt att slippa de själv.

Nä, nu ska jag ta reda på efter ungarna & sedan slänga dem i säng!
All my love to you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0