Med stora steg...

Ja, nu är det inte långt kvar...
Dagen "D" närmar sig med STORA steg!
Börjar väl att bli lite halvt nervös.
Vet att det kommer att göra as ont! :P
Jag har förberett mig.
Musiken är överförd till MP4:an & tuggbenet får vara Anna! hihi
Jag vet ju vad jag kommer att få när den väl är färdig,
vilket den naturligtvis inte kommer att bli NU, NU! :P
Jag hoppas att jag kommer att bli klar med konturena denna gång ivafall,
att sen bara ha 2 sittningar till.
*Sååå långt bort, men endå så nära*
Funderar på om jag ska göra hela, så som den är på första bilden eller som på den andra!?
(Fast kirra till den lite till först då)


el.



Det lutar åt bild 2.
Vad tycker ni?
Slipper jag lite smärta ivafall! hihi
Guuuuud vad jag längtar, men samtidigt inte.  :P

Idag har jag jobbat mellan 10.30-17.15
Var fett med folk!
Tur att man jobba med duktiga tjejer! :)
Jobbar nu 2 helger till på raken.
Ganska segt, men vad gör man inte för klirret!? hihi
Skönt när lönen kommer.

Sitter & lyssnar på Esmee Denters - Outta Here
Hennes skiva är så bra!
Det va Justin Timberlake som fann henne på youtube.  :)







Just love this song! *snyft*

Nej nu ska jag glotta lite mer på tv, sen är det kojjen som gäller!
Sleep tight everybody!
All my love to you all!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0