Min lilla Anna...

Ja, vad ska man säga?
Bruden är väl bara för underbar!
Lilla Anna, MIN lilla Anna! <3

Grabbarna kom hit på en hockey kväll igår.
Själv drog man sig ut till stumpan Anna & fnissa en hel del.
Rensa lite kläder som ska ut på tradera & fick mig en present! hehe
Eller snarare 4 presenter!

Först & främst fick jag 500:- till min tattoo! (Dom är ju inte klok!) hehe
Sen fick jag en lurvig väst med huva, ett halternecklinne & en vårjacka!
Så här såg dom ut..




Just ja!
Fick ju ett par mysbyxor också!
Som sagt var, hon är ju inte riktigt klok! ;)

Har köpt mig ett par baggy jeans också!
Så suuuuuper!



När jag endå är i farten så kan jag slänga in ett kort på lillkorven när han sitter & äter! hihi



Lillgrisen! haha
Långhårig som tusan också, dags att gå till frissan kanske.

Ja, idag skulle jag ju tatuera mig...
tyvärr så har Diana stackarn fått inflammation i axeln, så det blev inget idag.
Trökigt, men hon gör alldeles rätt tycker jag! =)
Få se om det blir till nästa vecka då.

Är hemma med båda barnen.
Isac har ju ännu värre hosta nu. *suck*
Men boys and girls...Denna gång får PAPPA vara hemma & mamma jobba! haha!!
Denna månad är MIN månad! ;)
Har inte jobbat en enda hel månad sen jag börja jobba igen, pga sjuka barn.
Det har ju vart självfallet för oss att jag är hemma då jag tjänar mycket mindre än Tommy,
men nu, denna månad, då SKA jag jobba hela månaden.
Ska bli riktigt skönt att få lön för en HEL månad faktiskt!

Nä, nu ska jag ta tag i lite saker & ting här hemma.
See ya bitches! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0