Två tjejer sitter & pratar:

- Vi hade sex igår,
Katastrof!
Han kom hem ifrån jobbet, åt middag på 3 min,
vi hade sex i 4 min & 2 min senare somnar han!
Själv då?

- Fantastiskt!
Han bjöd på middag på en restaurange jag hade valt,
vi promenerade hem i ungefär 1 timme.
Väl hemma tände han några ljus & så hade vi förspel i 1 timme,
vi hade underbar sex i minst 1 timme,
& till slut, tänk dig, vi pratade i 1 timme!
En saga med andra ord...

Deras respektive sitter & pratar:

- Vi hade sex igår.
Underbart!
Kom hem från jobbet, middagen är redan severad,
käkade, hade sex sen somnade jag.
Kan inte bli bättre.
Själv då?

- Katastrof!
Kommer hem från jobbet,
elen hade gått.
Fick bjuda tanten på middag,
inte gott men dyrt,
hade inte råd med taxi så vi fick gå hem.
Kommer hem, ingen el,
fick tända några ljus så man ser.
Var så arg att det tog 1 timme för mig att få upp den,
sen kunde jag inte komma på 1 timme!
Frustrerande!
När jag äntligen kom kunde jag inte somna,
minst 1 timme låg jag där tills hon till slut lyckades snacka ihjäl mig!!


Hahaha!!
Jag säger ju bara de jag...KARLAR!! hahaha!!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0