Var inte igår...

Nä, har verkligen inte haft lust eller tid till att skriva i bloggen.
Har inte haft så mycket att skriva om.
Men tror jag ska ta mig i skärpet nu! ;)

Ja, idag har det verkligen vart ett stort ögonblick!
Ja, just det jag inte får berätta, vill, men får INTE!  :(
Har fått hem alla mina klänningar & toppar nu ivarjefall.
Är så himmla nöjd över köpen.

Idag har jag jobbat.
Vart lugnt som gatan på jobbet, blir väldigt drygt när man inte har något att göra!
Hellre rusch än inget!
(eller på 2 sett det där kanske) *Sluta skratta Annika*   ;)
När man väl står där på jobbet så blir man så lat,
hoppas på att det ska bli fett lite med folk,
men när det inte är några människor så går ju tiden såååå sakta!

Imån är jag ledig.
Har MASSOR att göra!
Ska b.la åka & kolla på golv till köket.
Har ju hittat en jätte häftigt golv.
Problemet är ju bara att det antingen kommer att dra nre hela köket, eller så kommer det verkligen att lyfta hela köket, så nu ska jag dit för att kräva en hel kvadrat till låns! haha!
Dom vet inte vilken envis jäkel dom har med att göra! hihi

Oj!
Måste dra!
Skriver mer imån!
Pöss på er allihopa!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0