ÄNTLIGEN!!

Äntligen är golvet påväg att ligga på plats!
Var ju ett tag sedan som vi hade ett riktigt kök. =)

Mattan till hallen har kommit ivafall.
Den kom i fredags, även lycktan.
Har dessvärre inte hämtat ut den än, men är påväg nu & ska göra d.
Kommer ju att bli super fint!
*Happy*

Nästa projekt efter köket är att bli klar med övervåningen.
Då min karl är som alla andra karlar *hihi*  man lär tjata arselet av sig innan något händer,
så tänkte jag....
 att jag tar saken i egna händer! =)
Bli som det blir, men något händer ivafall.
Ska väl inte vara så svårt att lägga golv & tapetsera.
Man tar väl hjälp av nära & kära! hehe
(Mike bara att komma)  ;)
Närå, men bara en av oss sätter fart här hemma så brukar det sätta fart på den andra också.
Efter hallen uppe är det dags att måla en fondvägg inne hos Bella.
Jag ska ut med den där &%¤&%¤ soffan!
Tar ju upp halva lekytan för henne.
Sen har jag köpt lite nytt till hennes rum.
Rensning av alla dessa leksaker ska det bli & så lite hyllor som möjligt...
då Bella har förmågan att bara kasta in allt i dem!
Ojj vad jag har att göra!
Får ta vara på alla dagar jag är ledig ifrån jobbet tror jag,
skulle vilja hinna klart innan Tommy fyller 30 år.
Är ju inte långt kvar, 1 månad typ.

Ne, nu ska jag åka till posten.
Kommer lite FÖRE - EFTER bilder på kök, hall uppe & på Bellas rum längre fram. =)

All my love to you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0