Hemma igen då...

Ja, lilleman har ont i rumpen än & har nu även fått feber.
Blir galen på allt!
Kryps på väggarna här hemma!
Blir även jobbigt med jobbet.
Har kanske jobbat 30timmar denna månad.
Sen får jag även ångest varjegång jag lär ringa & berätta att jag lär bli hemma för att barnen är sjuka.
Känns som om tillförlitelsen till mig bara försvinner mer & mer...
men vad ska jag annars göra?
Det är ju även en ekonomisk fråga.
Speciellt nu när vi även ska iväg & gifta oss.
*suck*
Var lääääängesen som jag verkligen kände mig så här.
Inte långt ifrån att gå in i väggen alls!
Usch!!
Less på ALLT!

nu fick jag besök!
skriver mer imån/ikväll! =)

all my love to you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0