Schysta bananer!

Väldigt moget och vältalat...
men schysta bananer!!...säger jag bara!
Mina siffror på bloggen stiger som attans! hehe
Vad är det som är så himmla roligt att läsa på min blogg då?  =)
Jag lär väl endå ha världens tråkigaste?
Jaja, man får väl bara tacka & niga då.

Ja, tyvärr så har det inte hänt så mycket mer vettigt denna dag.
Har verkligen haft tråkigt, då jag har skrivit 4 inlägg bara IDAG! haha
jaja, bättre det än att sitta framför tv:n
Just ja!
Har ju för tusan gjort naglar för ett par dagar sedan!
Har ju filat ner dem ganska mycket nu, men så här ser dom ut.



Tjusigt värre va? =)
Naturligtvis så har jag ju redan lyckats bryta av en, men vad gör väl de?
Går & kirrar till den senare! haha
En ursäkt för att komma & trcka Mia lite också! ;)

Ja, snart fyller älsklinge 30 GUBBÅR också!
Blir nog ett jäkla stohejj och en massa kärlek då! =)
Roligt ska det bli ivarfall!

Men nu är det dags att lägga sig...
Upp tidigt imån med barnen.
Sleep tight everybody!

All my love to you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0