Bokning gjord...

Så mycket händer inte idag.
Har vart en sväng på stan & fixat lite.
Bokning av naglar är klar & nu inväntar jag min sambo så att jag kan åka & handla lite mat.
Efter maten blir det nog en promenix runt Sätra.
Lär ju säga att det är lite läskigt att gå runt själv, speciellt vid skogspartierna & på andra sidan av ån! haha!
menmen...
Haft jobbiga nätter nu, inte kunna sova.
Tror att det är för att jag har vart hemma lite för mycket nu, men de ska det bli ändring på sörru!  =)

Sitter & väntar på att mäklaren ska ringa, få se om vi får komma & kolla på huset i valbo.
Nä, ingen flytt nu...vill bara kolla.
Eller ja....om vi skulle få det till ett pangpris så skulle vi tjäna fruktansvärt mycket på att flytta dit!
Jaja, få se vad som händer & fötter.
Sitter här & ska fylla i lite papper, så nu har inte jag tid med er längre.  ;)

Skriver ev. mer ikväll!

Pöss på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0