Exorcisten...

Var ett tag sedan jag skrev nu.
Är sååå mycket som händer just nu, vilket jag inte kan eller vill ta upp just här.
Under dessa dagar som har passerat så har inte så mycket hänt (utöver de jag ej kan nämna)
Har krånglat mycket med A-kassa fram å tillbaks, men tror det kommer att lösa sig på bästa sätt.

Ikväll blir de bara att slappa.
Min baby ska på innebandy som vanligt & jag ska kolla på "Ullared" & sedan blir de "paranormal state" efter de!
 *lovit*
Låg & kolla på "ghoste hunters" inatt, älskar ju allt som har med det paranormala att göra! *I´m a believer*  =p
Gissa om jag drömde mardrömmar! hahaha!!
Finns en skräckis som jag HATAR!....exorcisten!
Tror du inte på fan att jag drömde om den jä&%¤&%¤"n då!? hehe
Vakna alldeles kallsvettig.   =P
Inte lätt när de är svårt.
Kan ju inte påstå att de blev nå mindre kallsvettigt när jag kröp TÄTT intill min baby heller! haha!!

Nä, skriver mer ikväll, ska väl va social med min älskade medans han är hemma!
Pöss på er allihopa!  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0