Fuck!!!!!!!

Ja, som vanligt då så kunde jag inte sova inatt.
Fett less på de här, orkar inte med en period till med sömnlösa nätter.
Barnen skulle till skolan/dagis idag hade jag tänkt, men FUCK! FUCK! FUCK!! Hörde inte ens larmet i morse. =(
Jag lägger mig i tid, men ligger bara & vrider & vänder på mig.
Har mycket i luften nu känner jag.
Mycket papper som ska in åt olika håll & kanter b.la.

Har Mia att se fram emot idag ivafall.
Ska bli skönt att få komma utanför dörren. hehe
Tänkte jag skulle klä på mig & barnen för att gå ut en stund.
Lite frisk luft skulle vara skönt för oss allihopa.  =)

Skriver mer ikväll! =)

All my love to you!

Kommentarer
Postat av: julia

Fin blogg !

Hur mår du idag ? ;)

2010-11-20 @ 18:55:09
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0