Dagens sjukvård

Ja, vad ska man säga om dagens sjukvård?
Var till läkarn igår, då jag inte pallade med värken längre.
Läkarn jag hade hann inte mer än att lyssna på mig så hittade han felet...
Lungsäcksinflammation & mina trumhinnor va som vakumförpackningar,
inte konstigt att man har haft ont!
Lungsäcksinflammationen har jag tydligen haft i nån månad & han fatta inte att nån annan inte har upptäckt den...
Kan man ens lita på vården längre?
Jag har vart sjuk sen i Juni i år & läkarna har inte gjort ett skit!
Har inte fått nån hjälp alls!
Nä, tillit till läkarvården kan jag väl inte direk påstå att jag har.

Annars så har det som vanligt inte hänt så mycket.
Mor min var förbi en stund & efter de så baka jag =)
Ska snart börja med mat, den ur goda korvgrytan blir de! *mumma*

All my love to you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0