Hövvet under armen!

Nä,blev inge slipning av köksbord igår, får ta´t imån förhoppningsvis.
Blev en lugn kväll igår.
Försökte för andra gången se klart på en film, men dock kom annat imellan....så det blir ett 3:e försök ikväll kanske.
Längtar tills min beställning kommer!
Ska bli riktigt roligt att försöka sig på något nytt. =)

Mår lite bättre idag ivafall, men det blir läkarn imån.
Kanske man skulle kapa av sig hövvet innan man går till HC, bära det under armen innan man får nån hjälp.
"De är för att du röker", ööhhhh....näääää!!
Kanske kan vara bidragande till förkylningen, att immunförsvaret inte är på topp, men jag är fortfarande sjuk!
Nä, er rökare behandlar vi inte....IDDON!

Bella är på kalas på bowlingen nere på stan, Isac & jag här hemma & gör....typ inget.
Sitter & funderar  på vad jag ska hitta på, men fantasin är inte på topp =P
Funderar på om jag ska gå ut & plocka lite granris, göra lite mys på framsidan.
Behöver köpa mig en utomhusbelysning, alltså en slinga till julmyset, men det ska göras också hehe

Nä, idag blir det heller inte många knop, men liter rätt har jag väl till de också?! =D

All my love to you!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0