Ny dag!

En ny dag med nya möjligheter!
HÄRLIGT!
Mådde verkligen pyton i morse.
Ont i öronen så det hette duga, men tack åh lov så finns det ipren & alvedon! =)
Har fortfarande ont, men det går att behärska ivafall.

Idag har det inte vart många knop.
Mannen i mitt liv har vart & hjälpt en vän att flytta, själv har jag vart hemma med barnen.
Tänkte vi skulle svischa förbi rusta om vi hinner, köpa kronljus som va så billigt där nu.
Efter de tänkte jag faktiskt få karln till att hjälpa mig med att skruva isär köksbordet så att jag kan slipa det, lär ju passa på nu när det inte regnar eller snöar!
Kommer bli så bra med det laserade bordet.

Ikväll blir det självklart lungt.

Har beställt hem stanspenna nu, så att jag kan skriva förhand på smycken, blir lite mer personligt.
Har även beställt hem stålvajrar, så att jag kan göra lite andra häftiga smycken.
Beställningen lär väl komma senast tisdag, dom är snabb på den sida jag beställer ifrån =)

Här är det senaste armbandet jag gjorde igår =)


Ledsen för den suddiga bilden =P

Nä, nu ska jag strax fara iväg...
Sätter in före - efterbilder på köksbordet när det är klart!

All my love to you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0