Sjuk igen då!

Sjuk, sjuk & åter sjuk!
Inge roligt alls.
Enda sen i sommras så har jag vart sjuk till & från, mest sjuk (mer än vanligt då)  =)
Det suger verkligen!
Man blir så jäkla trött psykiskt.
Läkarna gör inget som vanligt.
Största problemet är ju att jag tappar hörseln när jag är förkyld, lär ju gå & göra NÅNTING åt de, men nä säger läkarn.
Jag sa att jag skulle vilja ha rör i öronen, att det kanske skulle hjälpa, då det är vätska som samlas bakom trumhinnan...men ICKE!
Dom operarar inte in rör på vuxna människor om det inte verkligen krävs!?
HALLÅ!!? Har vart döv sen i sommras typ!
Jag kan BARA förlora jobbet på de, men det är lugnt! *IDIOTER*
Nä, snart blir det rabalder ifrån min sida.

Förutom att ha snorat, klagat & vart döv så har det väl inte hänt så mycket.
Har försökt att julpyssla lite här hemma.
Dock har jag inte hunnit köpa in alla julgrejer.
VÄGRAR sätta upp skiten jag hade förra julen, vill ha den "vita" julen =)
Detta år ser jag verkligen fram emot julen, tycker att det ska bli riktigt mysigt.
Tänkte jag skulle försöka komma ut & plocka lite granris för att göra iordning framsidan, lättare sagt än gjort kan jag ju säga! haha

Ja, glöggkväll skulle jag ha vart på idag hos Maria, men det va ju bara att ställa in.
Hoppas på att vi kan samla tjejerna snart igen.
Får väl dona till en kväll här hemma efter jul =)

Nä, nu ska jag leka lite med min son som också är hemma för hosta.

All my love to you!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0