Nytt jobb...

Ja, som jag tidigare har nämt så har jag ju fått extra jobb på Willy´s.
Började jätte bra & jag jobba på som en gris...
Denna vecka skulle jag jobba mån, tis & onsdag, men blev hemma på tisdagen för att Isac blev sjuk & Tommy var ju redan på jobbet, så var ju dumt att ringa hem honom.
På onsdagen fick Tommy bli hemma & sen tänkte jag att de blir ju bra, då jag endå inte hade något pass på torsdagen & fredagen.
Dock fick jag förfrågan på onsdagen när jag jobba om jag kunde jobba 10-19 på torsdagen också...
*suck*
Jag vela sååå gärna, men då vi redan hade bestämmt hur vi skulle göra så fick jag säga ifrån =(
Sög totalt!!
Ingen barnvakt fick jag tag på heller.
Kändes inge bra alls att säga ifrån lär jag säga!
Känns ju extra dumt att säga nej då man är ny.
Men skulle barnen bli sjuk nästa vecka så är de bara för Tommy att vara hemma kan jag säga! =)
JAG VILL JOBBA!!
De är ju verkligen en sådan fantastiskt trevlig personal på Willy´s och det är verkligen roligt att jobba.
Att få lära sig nya saker i stress, de är bland de roligaste jag vet!
Bra stress, dålig stress??  :P

Idag har jag inte gjort något särskilt.
Min baby Sofie var här & drack lite kaffe åh snackade lite gojja.
Var & handlade lite behövande till kylen direkt efter att jag hade lämnat Bella på skolan.
Är sååå tråkigt att vara hemma själv.
Finns verkligen ingenting att göra!
Spår på väggarna efter mitt klättrande, ja, dom kan man verkligen se! ;)

SNÖ!
FETT LESS PÅ SNÖN!!
Eller jag tycker att det är mysigt med snö, men det hade inte behövt komma mer...
Tyvärr så har jag inte så mycket mer att skriva, men försöker att skriva imån igen!
All my love to you all!  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0