Sorry!

Ja, tyvärr så har det inte blivit så mycket bloggande på sista tiden.
Det enda jag har gjort är att jobba, nästan. =)
En fest hit & dit har man ju kunna klämt in.

Idag har det vart fullt upp.
Var ut till "Oves", dollar & rusta & inhandlade lite julgrejer.
Är sååå less på det vi har, så...dags att förnya.
Billigt är det ju absolut inte!
Detta år SKA jag inhandla julgrejer på rean! =P
Efter dagens shoping vart det en solning och sen time för att hämta kidsen.
Bella blev hemma hos "tant" Sofie i nån timme haha
När jag väl kom hem så kände jag bara hur det slog till!!
SJUK IGEN!!!

Man blir ju inte  klok på det här!
Har legat i feber, skallbank, ond hals & onda bihålor hela eftermiddagen.
Just nu mår jag ok med ipren & alvedon i kroppen...menmen....
Vad tusan gör det om 100år!? ;)

På fredag är det glöggkväll hemma hos Maria, ska bli riktigt mysigt ( Om jag är frisk vill säga)
Annars så händer väl inte så mycket mer i veckan...jobb tors & fredag =)
ledig helg, än så länge! hehe

Nä, dags att sova medans iprenen & alvedonet gör sitt!

All my love to you! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0