ÄNTLIGEN!

Japp!
Idag kom ÄNTLIGEN lödgrejerna!
Sitter & läser lite om hur man löder, har ju aldrig gjort de =)
Ska bli riktigt roligt & intressant.
Ska försöka mig på en "enkel" lykta först tänkte jag.
Sätter ut kort senare! =P

Håller på att koka rimmat fläsklägg...ALDRIG MER!!!
Luktar ju som sju svåra år!
Stod tidigare med en halsduk över näsa & mun! haha!
Men vad gör man inte för att få äta rotmos & fläsklägg. =P

Var & tog blodprover idag, gick bättre än väntat lär jag säga, skönt!
Efter pinan åkte jag hem till mor min & hälsade på <3

Lilleman har fått blåsor i munnen stackarn.
Vet inte varför, men hoppas på att han blir bättre snart =(

Nä, nu ska jag gosa lite med sonen min...

All my love to you!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0