Går inte så bra =)

Ja, det går inte så bra att skriva på bloggen =P
Har haft fullt upp med min smyckessida.
Är dock inte klar på långa vägar, men har ju startat upp den ivafall! =)
Kika in!
www.lovememore.n.nu

Sitter & väntar på att min beställda lödkolv ska komma...men den kommer ju för tusan aldrig!
Har så mycket ideér, det bara bubblar i mig! =)
Just nu har jag bara smycken & nån inredningsgrej på hemsidan...
det kommer om 1-2veckor att dyka upp lite lampskärmar & lycktor också. =)
Tror jag ska passa på och städa ur förrådet där ute nu när jag inte jobbar, så jag kan bredda ut mig lite, börjar ju att bli lite mycket grejer för att bara bre ut sig över köksbordet, drygt att plocka ihop allt också! haha
Är ju så himmla roligt att hålla på!

Annars så är det väl inte så mycket som händer, förutom allt spring hos läkare osv...
ÄNTLIGEN har utredningen om allergin mot antibiotikan kommit igång, även så ska jag ÄNTLIGEN få hjälp med hörseln också!
Tog ju bara typ 1år eller mer innan dom hjälpte mig! (vården idag!)
Tack o lov inte hörapparat! =/

Idag har lilleman fått vart hemma med mig & myst, mysfredag.
Dotter min läre ju naturligtvis gå till skolan, men ledsen för de va ju inte hon, då hon skulle följa med en kompis hem direkt efter.
Det är helt sjukt hur fort dom växer upp!
Ja, lite babysjuk blir man allt, men nå fler blir det absolut inte!
Försöker ju för guds skull att återställa kroppen efter den senaste graviditeten (eller är det bara pga allt snask?) haha!
Är ju "BARA" 3 år sedan sist! haha

Nä, dags att ta tag i vardagen innan mannen i mitt liv kommer  hem!
Men kika gärna in på min hemsida!

All my love to you!

WWW.LOVEMEMORE.N.NU




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0