jora...

Just de ja, lödgrejerna kom.
Hallå! Va ju betydligt mycket svårare att löda än vad jag trodde!
Sitter & googlar runt på hur tusan man gör, men alla använder konstiga benämningar för allt!
Nä, hem till pappa får jag fara! hehe
Idag fyller min älskade pappa år! GRATTIS! <3

Har ivafall gjort 2 nya örhängen, kika in på hemsidan vettja! =)
www.lovememore.n.nu

Ikväll börjar jag gymma!
För första gången i mitt liv! haha
Ska dit ikväll med min bror =D
Roligt ska de bli ivafall, har verkligen sätt fram emot de här.

Fredag, ja, de är ju fredag.
Veckan har gått sååå fort.
Händer inge speciellt under helgen dock.
Kan va skönt de också =)
Det enda som är inbokat är Bellas dans, ska bli så roligt att se hennes dansuppvisning om ett par veckor.
Annars så blir det väl lite pulkaåkning & sånt.
Skönt att bara låta helgen gå & umgås med familjen <3

Här kommer lite bilder på de nya örhängerna =)



Nä, om man skulle åka till affärn & inhandla lite bakgrejer till kvällen.
Är ju så roligt att prova på något nytt.
Google is the shit! haha

Skriver mer ikväll!
All my love to yo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0