woop! woop!

Så skönt att det äntligen är helg!
Visserligen så veckan gått fort, men då Isac har vart hemma så har det vart fruktansvärt tråkigt att bara ha suttit inne.
Nu har jag ivafall "vuxet" sällskap! haha!
Annars så har veckan typ sugit totalt! haha
Nä, men har vart väldigt händelselös.
Fick rör i öronen i onsdags, så de va väl bara de som "hände" =)

Imån får jag ÄNTLIGEN jobba!
Har verkligen saknat alla på jobbet.
Skönt att få komma ut lite.
woop! woop!
Nä, nu ska jag vara lite social med familjen.
All my love to you!


Kommentarer
Postat av: Mikael

Snälla kan jag få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

2012-06-05 @ 18:45:14
URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0